Variklio OM654: Pliusai, Minusai ir Gedimai
1/1/20253 min read
Įvadas į variklio OM654 apžvalgą/specifikacijos
Variklis OM654, pasirodęs rinkoje kaip naujausias Mercedes-Benz variklis, tampa vis populiaresnis tarp automobilių entuziastų ir specialistų. Variklis yra 2,0 litrų (1950 cc) turbodyzelinio aliuminio blokas, eilinis keturių cilindrų su balansavimo velenais. Jis turi vieną turbiną, o jo cilindrų sienelės išklotos slidžia Nanoslide – geležies ir anglies danga, mažinančia trintį. 200 konfigūracijos jis sukuria 110 kW (150 AG; 148 AG) esant 4500 aps./min., o didžiausias sukimo momentas – 320 N⋅m (236 lbf⋅ft) esant 1400–3200 aps./min. 220 konfigūracijos jis sukuria 143 kW (194 AG; 192 AG) esant 3800 aps./min., o didžiausias sukimo momentas – 400 N⋅m (295 lbf⋅ft) esant 1600–2400 aps./min. Variklio svoris yra 168,4 kg (371 svaras) (17 % pagerėjimas, palyginti su 202,8 kg (447 svarų) ankstesniais 2,1 litro (2 143 cc) OM651). Be to, variklis sunaudoja 13% mažiau degalų nei jo pirmtakas. Planuojama, kad jis bus prieinamas visame „Mercedes-Benz“ lengvųjų ir furgonų asortimente. Tiek 200d, tiek 220d yra sujungti su 9 greičių sukimo momento keitikliu, kurį sukūrė Mercedes Benz.
Pliusai: kodėl pasirinkti variklį OM654
Vienas iš pagrindinių variklio OM654 pliusų yra jo efektyvumas. Šis variklis naudoja naujausias technologijas, tokias kaip turbokompresoriai ir moderni degimo sistema, kad užtikrintų didelį degalų sunaudojimo efektyvumą. Be to, OM654 pasižymi žemu išmetamųjų teršalų lygiu, kas yra ypač svarbu laikantis šiuolaikinių ekologinių standartų.
Dar vienas svarbus privalumas – jo patikimumas. Daugelis naudotojų praneša apie nedidelius gedimus ir ilgą tarnavimo laiką, dėl ko OM654 tapo pasitikėjimo simboliu. Taip pat, variklis turi galimybę pasiekti gerą variklio galią , kas užtikrina dinamišką automobilio vairavimą. Kuro sanaudos yra pakankamai nedidelės. Yra tekę matyti ir pusę milijono įveikusius automobilius šiuo varikliu.
Minusai: kas gali neraminti
Nors variklis OM654 turi daug privalumų, yra ir tam tikrų minusų, kurie gali kelti susirūpinimą potencialiems vartotojams. Pirmiausia, keletas naudotojų patiria brangios priežiūros išlaidas. Nors variklis yra patikimas, kai kurios atsarginės dalys gali būti brangios, o paslaugų kaina – didesnė nei vidutinė. Tai gali turėti įtakos bendrai nuosavybės kainai. Jei netyčia reiktų keisti šį variklį- pilnas jo komplektas galėtų kainuoti nuo trujų tūkstančių eurų ir daugiau.
Taip pat, verta paminėti, kad nors variklio priekaištai dažniausiai susiję su elektroninėmis sistemomis, bet ir mechaniniai gedimai nepasirodo retai. Tarp dažniausiai pasitaikančių gedimų yra degimo sistemos problemos, dėl kurių variklis gali veikti neefektyviai, o tai gali sukelti didesnes degalų sąnaudas ir prastą variklio veikimą. Konkrečiau- vožtuvų kėliklių gedimai (iki 2018/08), purkštukai. Dažni gedimai ADBLUE/SCR sistemoje.
Dyzelino kietųjų dalelių filtro (DPF) regeneravimo problemos – OM654 variklis naudoja DPF, kad surinktų ir sudegintų kenksmingas kietąsias daleles. Tačiau kai kurie savininkai skundžiasi DPF regeneravimo proceso problemomis, dėl kurių užsidega variklio lemputė ir sumažėja trauka. Reguliari techninė priežiūra ir rekomendacijų laikymasis gali padėti sumažinti šią problemą.
Aukšto slėgio kuro siurblio gedimai - Tam tikrais atvejais savininkai susidūrė su aukšto slėgio kuro siurblio gedimais, dėl kurių variklis gali dirbti netolygiai, taip pat dingsta trauka. Ši problema gali kilti dėl sugedusių kuro purkštukų arba užteršto kuro. Norint išvengti tokių problemų, labai svarbu laiku atlikti degalų sistemos komponentų patikrą ir pakeitimą.
Alyvos skiedimas - Kai kurie OM654 variklių savininkai pranešė apie alyvos praskiedimą, kai degalai gali prasiskverbti į variklio alyvą, todėl sumažėja klampumas ir gali būti sugadintas variklis. Reguliarus alyvos keitimas ir alyvos lygio stebėjimas yra esminės prevencinės priemonės.
Turbokompresoriaus ir EGR vožtuvo problemos - Šiuose varikliuose buvo pastebėti turbokompresoriaus gedimų ir EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) vožtuvo gedimų atvejai. Dėl šių problemų gali sumažėti variklio galia ir padidėti išmetamųjų teršalų kiekis. Tinkama priežiūra, įskaitant reguliarų valymą ir tikrinimą, gali padėti išvengti šių problemų.
Versijos :
OM654.10X – Mercedes-Benz variklio OM654 šeimos pamatas, ši versija pasižymi išskirtiniu efektyvumu ir sumažintu išmetamųjų teršalų kiekiu. Jame yra aliuminio blokas, kintamos geometrijos turbokompresorius ir integruotas starteris-generatorius.
OM654.20X – remiantis savo pirmtako privalumais, ši versija pristato patobulintą degalų įpurškimo sistemą ir patobulintus degimo procesus. Rezultatas – geresnis našumas ir dar geresnės degalų sąnaudos.
OM654.30X – sutelkiant dėmesį į galią ir našumą, ši versija gali pasigirti geresniu naudingumo koeficientu ir didesniu sukimo momentu. Jame įdiegtos pažangios technologijos, tokios kaip 48 voltų elektros sistema ir elektrinis pagalbinis kompresorius, užtikrinantis aštresnį vairavimo potyrį.
Apibendrinimas: ar OM654 vertas dėmesio?
Apibendrinant, variklio OM654 apžvalga rodo, jog jis turi tiek pliusų, tiek minusų. Jo efektyvumas, pažangios technologijos ir patikimumas neabejotinai pritraukia automobilio savininkus, tačiau reikia atkreipti dėmesį į galimas priežiūros ir gedimų problemas. Eikite į variklių pasirinkimo procesą su atviru protu ir aiškiai žinodami naudą bei galimą riziką, ir OM654 gali tapti puikiu pasirinkimu jums, jei automobilį naudojate ilgesniuose atstumuose, nei miesto režimas..
Darbo laikas
I - IV 10:00 - 19:00
V 10:00 - 17:00
VI - VII Uždaryta