Keleta mitų ir gandų apie Mercedes.
1) Nereikia keisti automatinės pavarų dėžės skysčio. Mitas! Keisti būtina, kaip ir variklio tepalus, kitaip- kaip matoma nuotraukoje ant magneto kuris gyvena APD karteryje randasi tokios metalo dalelės, kurios cirkuliuoja sistemoje ir šlifuoja visus paviršius. Keitimo intervalas kas 60tūkst, o senstant automobiliui ir dar dažniau rekomenduočiau.
2) Mažasis w211/R230/w219 akumuliatorius yra atsakingas už atminties ar dar kažkokias funkcijas. Pramanai! Kas bandys jus itikinti, kitaip- spjaukit į veidą. Mažasis akumuliatorius atsakingas tik už SBC bloko maitinimą!
3)Užkūriau mašiną, pilka klaida skydelyje su užrašu “Battery protection. Convenience functions temprorary unavailable”. Dauguma rėkia, kad mažasis akumuliatorius. Ne! Ši klaida dėl nepakankamo didžiojo akumuliatoriaus voltažo. Važinėjant trumpais atstumais, arba esant senam akumuliatoriui, taipogi dėl prastai kraunančio generatoriaus.
4)Manymas, kad elektros problemas galima išspręsti facebooke. Išskirtinai retais atvėjais galima, tačiau tam reikia labai tiksliai apibūdinti simptomus, bei kur kada ir kaip tai nutiko. Tačiau- gerbiamieji, jei skydelyje rašoma Visit workshop, tai taip ir darykite- tiesiu taikymu pas diagnostiką.
5) Kam tą stabdžių skystį keisti? Būtina, ypač sbc blokams, jei norima, kad jis tarnautų kaip priklauso. Tai rekomenduojama daryti kas 2 metus.