W164/w251/x164 platforma

8/25/20232 min read

Sveiki, “žvaigždžių“ mylėtojai. Šiandien rašau apie w/x164, bei w251, kitaip tariant ML, GL bei R klases. Šioje trijulėje Mercedes naudojo tą pačią platformą, elektroniką, variklius, kai kuriuos važiuoklės komponentus. Grubiai tariant vėl grįžtam prie „kitoks rūbas“ kitokia kaina koncepto.

Šių modelių gama ne toli nukeliavo nuo mažesnių brolių, taigi problemos su varikliais, bei standartinės ligos su pavarų dėžėmis išlieka. Smarkiai nesigilinsime, tačiau paminėsiu kurie varikliai būtų aktualiausi šiuose modeliuose.

M113 V8, mano liaupsintas praeituose pranešimuose, taigi ML bei R klasėse radus tokią kombinaciją- būtų idealiausias pasirinkimas dėl patikimumo bei aptarnavimo paprastumo, deja šis variklis buvo nustotas montuoti 2007m.

OM642 dyzelis būtų logiškas pasirinkimas, bet su juo nei traukos pakanka, o ir kuro sąnaudos tokios, kad dyzelio ekonomijos nesijaučia nė pro kur, ypač žiemą. Ką jau kalbėti apie aptarnavimo kainas, bei vaikiškas ligas.

M272/273 benzinas, V6/v8. Variklio koncepcija ir sumanymas neblogas, pakankamai smagiai važiuojantys, tačiau problemos su balansiniu velenu ir remonto kainomis ypatingai iki 2009m. kelia abejonių pasirinkimo racionalume.

V8 dyzeliai- viskas kaip su V6dyzeliu, tik daug blogiau, tad šio varianto net nesvarstyčiau. Nors važiuoja tikrai smagiai.

Pagrindinės problemos- vanduo/drėgmė saugyklinėse. Kadangi Stutgarto inžinieriai sugalvojo, kad fizikos dėsniai jų gaminiams negalioja- sudėjo SAM blokus į žemiausias įmanomas vietas, todėl ten arba kondensuojasi, arba tiesiog subėga vanduo nuo kilimų žiemą, ar užsikimšusių liuko latakų. Perkant- būtinai tikrinčiau, nepatingėčiau atsisukti net keleivio priekinę sėdynę pasižiūrėti. Taipogi gale- keleivio pusėje bagažinės skyriuje po apdaila stovinčio galinio SAM bloko būklę, ar neturi vandens. Taipogi dažnas reikalas- galinio dangčio spynos gedimai. Oksidavusios Airmatic amortizatorių jungtys. Airmatic vožtuvų bloko nesandarumai. Kiauros pagalvės- sakyčiau labiau einamasis remontas, nei problemos. Dažniausia jos prakiūra dėl nepriežiūros. Daugiau apie Airmatic rašiau praeituose pranešimuose.

4matic. Vienas pagrindinių dalykų kodėl perka šiuos automobilius- 4 varantieji ratai. Su komfortu ateina ir atsakomybė, bei galimi gedimai. Pagrindiniai gedimai šioje sistemoje- perdavimo dėžės greičių lygintuvų susidėvėjimai dėl netolygiai dylančių ar skirtingų padangų ant priekinės ir galinės ašies, taipogi offroad paketo tūrėtojams dažnos problemos dėl blokiruotės servo varikliukų gedimų (pagrinde nuo senatvės, druskų poveikio). Dažniau pasitaiko ir perdavimo dėžės grandinėlės nutrūkimai.

Pavarų dėžė. Daug pasirinkimo čia nebuvo, nori ne nori- 7g (722.9) pavarų dėžė su shift by wire. Eksplotuojantiems pagrinde mieste- ISM (Integrated Service Module) modulis perkaista, arba dirba ribiniuose temperatūriniuose režimuose, bei sugenda. Malonumo kaina nuo 300eur. O rekomenduojant keisti visiškai nauju, gali pasiekti ir 1100eur. Sekantis „malonumas“- kondukcinės plokštės gedimas. Yra būdų sutvarkyti, ypatingai jei tik greičio sensoriaus bėdos, tačiau nesitaiso taip pigiai kaip 5g dėžei (jei reikia keisti visą plokštę).

Daugiau super vaikiškų ligų šie automobiliai nelabai ir turi. Yra smulkmenų, bet jie labiau vienetiniai atvejai, arba nėra sukoncentruoti į tą modelį, o yra tiesiog bendro pobūdžio.

Norintiems įsigyti tokį automobilį patarčiau įsitikinti, ar tikrai galėsite jį išlaikyti, kadangi detalių kainos nėra labai mažos. Kėbulo dalys, ypač GL yra labai brangios, netgi ir naudotos, ir turi didelę paklausą. Kolkas tiek, jei kyla klausimų- prašom, diskutuojam komentaruose.

Raktažodžiai #airmatic #gl #ml #r #klase #gedimai #ism #dregme #vanduo #4matic #m113 #om642 #m272 #m273 #razdatke #nuomones #sam #blokas